<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4075950781902141588\x26blogName\x3dGreek+Games+Zone\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://gameszonegr.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3del\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://gameszonegr.blogspot.com/\x26vt\x3d2459269224857060057', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

News



Marketing, το μεγάλο όπλο της Nintendo.

Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 2007

Η μεγάλη επιτυχία που γνωρίζει η Nintendo τα τελευταία χρόνια, πρώτα με το DS και στη συνέχεια με το Wii, οφείλεται κατά ένα σημαντικό ποσοστό στο τμήμα μάρκετινγκ της εταιρίας. Η εταιρία με τα νέα της μηχανήματα παρουσίασε ένας εντελώς διαφορετικό τρόπο προσέγγισης του κοινού, ο οποίος την έφερε στην κορυφή και των δύο κατηγοριών.

Σύμφωνα λοιπόν με πρόσφατη ανάλυση της Nielsen Monitor-Plus, η Nintendo το πρώτο μισό του 2007 ξόδεψε για διαφημίσεις (έντυπες, τηλεοπτικές και υπαίθριες) το ποσό των 40 εκατομμυρίων δολαρίων (27,7 εκατομμύρια € περίπου). Το πόσο αυτό δεν είναι πρωτοφανές για την εταιρία, η οποία το 2006 ξόδεψε 86 εκατομμύρια $$ (59,6 εκατ. €) και το 2005 84 εκατομμύρια $$ (58,2 εκατ. €) για διαφημίσεις, φανερώνοντας το βάρος που επέδειξε η εταιρία στο συγκεκριμένο τομέα. Τα παραπάνω νούμερα αποκαλύφθηκαν από την Mediapost, κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξης με την Cammie Dunaway, νέα υποδιευθύντρια πωλήσεων και μάρκετινγκ της Nintendo. Η επιτυχία κρίνεται από πολλούς παράγοντες και η Nintendo αποδεικνύει ότι αυτή τη φορά μπήκε στη μάχη διαβασμένη, έχοντας ένα σχέδιο που τελικά της απέφερε μάλλον κάτι περισσότερο από το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Ετικέτες

Bookmark this post to del.icio.us Digg this post! Bookmark this post to Yahoo! My Web Bookmark this post to Furl