<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4075950781902141588\x26blogName\x3dGreek+Games+Zone\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://gameszonegr.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3del\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://gameszonegr.blogspot.com/\x26vt\x3d2459269224857060057', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

News



Nintendo: "Το Wii δε χρειάζεται σκληρό δίσκο".

Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 2007

Μία από τις πολλές διαφορές που διαχωρίζουν το Wii από τις δύο άλλες κονσόλες της αγοράς είναι το θέμα του σκληρού δίσκου. Ενώ λοιπόν τα PS3 και Xbox 360 έχουν σκληρούς δίσκους από 20 έως 120 GB (και πιθανώς τα μεγέθη αυτά θα αυξηθούν στο μέλλον), το Wii αρκείται σε μια ενσωματωμένη flash μνήμη των 512 MB και σε κάρτες SD.

Κάτι τέτοιο όμως έρχεται σε αντίθεση με τη λειτουργία της Virtual Console και του αναμενόμενου WiiWare καναλιού, από όπου ο χρήστης μπορεί να κατεβάσει, έναντι του ανάλογου αντιτίμου, παιχνίδια από τις παλαιότερες κονσόλες της Nintendo, αλλά και ολοκαίνουργια παιχνίδια. Όλα αυτά προφανώς καταλαμβάνουν χώρο, τον οποίο δεν είναι σε θέση να προσφέρει η 512 MB μνήμη του Wii, αλλά ίσως ούτε και οι SD κάρτες των 1-2 GB.

Παρόλα αυτά η Nintendo, δια στόματος Eric Walter (Δημόσιες Σχέσεις της Nintendo Αμερικής), έρχεται να βάλει φρένο στα όνειρα αρκετών κατόχων Wii για κυκλοφορία κάποιου σκληρού δίσκου υπό τη μορφή περιφερειακού. Συγκεκριμένα ο κύριος Walter δήλωσε:

"Όπως το βλέπουμε εμείς, δε θέλουμε οι παίχτες να αποθηκεύουν κάθε παιχνίδι που προμηθεύονται στην κονσόλα τους".

"Όταν αγοράζεις ένα παιχνίδι, είναι δικό σου για πάντα, οπότε μπορείς να το διαγράψεις και και να το ξανακατεβάσεις όποτε το θελήσεις. Κάτι σαν το iPod, το γεμίζεις με κάποια τραγούδια, τα ακούς και μόλις τα βαρεθείς τα διαγράφεις για να βάλεις κάποια καινούργια".

Σχετικά με τα παιχνίδια του WiiWare δήλωσε ότι δε θα είναι τόσο μεγάλα ώστε να χρειάζονται όλο το χώρο της μνήμης. Σίγουρα το να μπορείς να κατεβάσεις δωρεάν κάτι που είχες πληρώσει στο παρελθόν είναι μια λύση και μια σωστή πολιτική, παρόλα αυτά θεωρούμε ότι ένας σκληρός δίσκος δεν είναι το τεράστιο τεχνολογικό άλμα (πχ High Definition). Θα μπορούσε η Nintendo να κάνει το χατήρι στους πιο απαιτητικούς και να τους βγάλει από τον κόπο να κατεβάσουν 2-3 φορές τα ίδια παιχνίδια.

Ετικέτες

Bookmark this post to del.icio.us Digg this post! Bookmark this post to Yahoo! My Web Bookmark this post to Furl